網頁清單

2007年8月11日 星期六

久違了的8號風球

今日(2007年8月10日)真係個個都跌晒眼鏡!!!

今朝掛緊1號ball時, 大夥兒仲滔滔不絕咁話回魂嘅風球特別勁, 但係肯定天文台6點(等人放晒工)先會掛8號ball...

到 lunch hour 落街買飯盒前仲係掛緊1號ball, 一出門口就掛3號ball, 食完飯盒就話3:30pm前會掛8號ball, 大家仲好老定唸住真係3:30pm先掛, 公司仲叫人2:45pm好走, 點知話口未完, 2:30pm已經掛8號, 真係快到有d措手不及(公司冇收音機, 天文台個網頁又halt晒)! d電話又jam晒, 我聽日個cake lesson都唔知點算, 電話又打極都唔通...

新界區同事9秒9即閃, 九龍同事隨即殿後, 至於我... 當然係最遲走o個個喇, 成3:30pm先鬆人, 因為... 我係行路返屋企架o痳!!!

我地離開前, 仲好好興致咁用手電拍低東隧+東區走廊嘅路面情況, d車基本上完全郁唔到!

 
唸住唔使點揼雨可以行到返屋企, 點知d大廈封住晒d當風嘅落地玻璃門, 搞到要兜路, oh no... 失晒預算, 好彩都係中級風力同雨啫, 小小濕+小小狼狽咁囉!


好橋地之前一晚收到2張電影禮券, 仲要係屋企附近間戲院, 所以咪去試下仲撲唔撲到飛囉, 但係honey d friend又約我地去太古城開餐, 於是我地換咗星期日下晏嘅五星鼠! 好耐未見過冇乜大片上都咁多人排隊, 戲院真係要多謝個風...


之後就去咗王家沙開餐, 我地離開時已經座無虛席... 然後... 當然要行條奪命斜上番屋企喇, 因為d小巴收晒工啦!

 


沒有留言:

張貼留言