網頁清單

2020年10月7日 星期三

英國「盲衝直撞」2020の出發鳥

 17 September 2020, Thursday

人生第1次踏足👑Queen Elizabeth II的國土~

27日嘅悠長假期,談不上喜悅,甚至有點悲傷,但總算解開咗多年黎嘅心結~

我地心口唔係有個勇字,實情係我地買完機票2日新聞先傳出英國疫情大爆發~💣💣💣💥💥💥

幾日後將面對突如其來的衝擊,假期被迫縮短為13日(稍後交代)~

〖Day 1 & 2〗

23:55起機~

雷暴…Luckily上車時只係落毛毛雨粉…

從未見過咁少人嘅機場!

入咗閘商店區大範圍地板天花都拆晒,路又封晒,盪失路好耐先搵得返個VIP Lounge,居然,史無前例地無人排隊。

原本想Take Away,原來佢哋都改咗唔係自助Buffet,每張檯面有個QR Code,Scan完網上落單,會有專人送到。


第1次坐維珍🚀~

上機過程都好順利,最開心係前排+左邊2排都無人坐(右邊係窗,後面係膠板),座椅係皮面,用消毒紙巾消完毒安全感大增!

第1次派飛機餐無要到,空姐好好人派咗支水比我…降落前1小時嘅早餐就食咗個熱辣辣嘅蕃茄芝士軟包。

出發前有做足準備…不過就無需要出動到…

成程去咗1次廁所,換咗1次口罩。防護衣最後都無著,只係戴咗Face Shield同防護帽。

雖然個座位已經好舒適,可惜12個鐘頭機瞓極都瞓唔著,慘!(Jetlagged 咗2日,之後2晚都瞓得3個鐘,勁辛苦)

之前朋友話7AM前得1個入境Counter,排咗個幾鐘……

我地一落機就急步行,結果……排第4!目測都有4個Counters開,超快就入咗境,等無耐行李就出齊,Great!一切來得太快,黎接我地嘅朋友有D失預算!(原來我地班機仲早咗廿幾分鐘降落)

悄悄話:我成世人第1次黎英國咋!

3個人7件行李塞爆咗架車就浩浩蕩蕩出發啦~(新居入伙嘅朋友已經係舊居等緊我地)

之後廿幾日我地3個就係呢間屋住~(HOUSE TOUR稍後會UPLOAD去YOUTUBE)

英國Coronavirus (COVID-19) 入境政策係必需Self-isolate 14 days,係Exempt countries and territories list入面有香港份,就可以免隔離通街走。

Settle Down咗D行李,開通埋2張giffgaff電話卡(出發前上網訂卡1日就寄到),就即刻衝去湖畔茶樓「金唐苑 Kam Tong Garden」飲茶…無開!係門口打理緊花草嘅職員話Too Dangerous(疫情)喎,只做Take Away!

轉戰Milton Keynes中央車站附近嘅茶樓「Taipan」,初時華人同白人嘅食客比例Half Half,坐坐吓就變咗99%華人,店員都講廣東話,真係好似去咗太古城翰騰閣咁。



食物味道都Okay架,屋邨酒樓質數囉,3個人食咗43磅,算幾抵,又有得免費泊車3個鐘,最出色嘅係山竹牛肉,堅啖啖牛肉味Texture都無乜粉。

食飽飽就去Ikea逛吓入返足D廚具,廚神今晚要親自下廚…

跟手去埋附近最大嘅華人超市「和興 Hoo Hing」…大就好大喇,但貨品種類唔多,後半Part似貨倉多D…

再去埋本地超市Morrisons買餸, Free Range蛋平到呢,HK$8.5有6隻大蛋,吉豬島6隻澳洲Free Range蛋賣成4十幾蚊港紙呀!

藍帶大廚出馬!朋友尋日先完成咗5日藍帶地獄課程…

香煎羊架伴薯蓉西蘭花,好幸福呀!😍(好驚驚,返到香港又唔知重幾多磅)

Jetlagged…10點未夠…好攰好攰…沖涼,瞓覺,失眠…😭😭😭  (結果Jetlagged到10月11日先正常返)

💣TO BE CONTINUED💥


沒有留言:

張貼留言