網頁清單

2007年3月24日 星期六

維園花展2007

舊年維園花展last day之前嗰日買咗部新相機,所以last day嗰日即刻去花展試機,不過d花大部份都謝晒。

 

所以今年唸住早d去,plan咗第四日(星期一)下晏請假去,點知突然有兩個會要開,搞到日日都好忙,結果要等到今日(2007年4月24日)下晏先去倒,d花大部份都好謝吓,去到仲要落咗幾次雨,你話幾黑仔呢!不過去倒已經好過冇得去,而且玩攤位遊戲仲贏咗盆小花--康乃馨,都算唔錯呀!比較可惜嘅係...因為冇太陽,d相好暗,好彩可以用software edit倒喳,不過edit後d相d質數會差d--用嚟放上網同大家分享都尚可接受,但如果曬相就唔多OKo架喇!
 

今日花師奶全家總動員一齊嚟,好熱鬧,鑽鑽仲成日笑住叫“爸爸姨姨”,好sweet sweet架!有位阿嬸誤會鑽鑽同佢講“ByeBye姨姨”,仲同鑽鑽ByeBye,好搞笑!
 

原本貓頭夫人同無敵都話嚟,但最終甩拖!貓頭夫人係因為身體狀態不佳嚟唔倒,而無敵就係冇比理由嘅情況下唔嚟!無敵,我會慢慢同你計...
 

好!等大家嚟睇吓我d作品先喇...

###

二零零七年香港花卉展覽 www.lcsd.gov.hk/green/hkfs/2007/b5/index.php


1 則留言:

  1. 簡直 good 呀! 像去了躺北海道一樣, 捧! 這兩天我一直都在金鐘那邊俳佪, 但就是沒時間走去香這個囉, 我都很想去啊~

    回覆刪除