網頁清單

2006年12月22日 星期五

泰梳乎2006--喂!起身食早餐喇!

嘩!第二日8:30am就開始食早餐好似早咗d喎?Hey,一d都唔早o架啦!因為10:30am『泰友人』就會過嚟酒店接我哋去打Golf架啦!

其實對早餐buffet(免費嗰隻)冇乜expectation,唸住咪都係嗰d嘢,冇唸過會咁有驚喜嘅!




水牛芝士伴蕃茄(香草汁):未試過早餐食呢味,正。
熱荳槳加西米、綠豆爽:都未試過早餐食呢味,好暖胃。
蜂巢:未試過buffet有呢味,成板任你刮,超值呀!
西柚:超甜,冇苦澀味,完全唔似柚子呀!仲有好多勁新鮮生菓供應。
夾餅:即叫即制,有vanilla同chocolate兩隻味比你揀!超多配料比你伴夾餅。
pancake:有5款比你揀!同夾餅可伴超多配料!
焗蕃茄、炒薯:超好食,食完又食!
朱古力酥:好味呀,有十幾款麵包比你揀,款款都咁吸引!
鮮搾果汁:有4種比你揀,真係鮮搾o架,因為聽住佢“咋咋咋”幾聲之後就添d果汁落果汁機喇!
穀物:我冇食,原本冇乜特別,不過有十幾款乾果(原粒)比你伴穀物,好正o架!

食咗超過一個鐘,已經飽到嘔,但係都唔捨得走,因為環境太優美,靜靜的坐着曬太陽已很relax,不過『泰友人』已剎到嚟,好喇,起程喇! Colonnade, The Sukhothai Bangkok小檔案:-
. 沒有詳細資料可供應

* 所見所聞 *

- 真係要係度同大家分享--食食下見到個鬼妹係生菓枱無端端舉起把刀,好恐佈,原來佢想切嗰d高高掛嘅蕉,切咗好耐先得手,切到好似据樹咁,好搞笑!



🚌🚌🚌💨💨💨


沒有留言:

張貼留言