網頁清單

2010年8月25日 星期三

沖繩2010の日圓再創15年高位

25 August 2010, Wednesday

尋晚睇到呢單新聞都暈一暈...


星期日出發, 今朝先去兌換日元... 職員第一句就話"今日幾貴喎", 我答"都冇辦法"... 我嘅兌換率係... DaDaDaDa... 9.259!!!!!!

去過日本冇10次都有8次, 今次真係最
貴(兌換率)嘅一次, 亦係兌得小嘅一次... 兌得5萬Yen!!!

返黎再向大家報告下, 我地要唔要係果邊做街頭表現賺水腳啦...


~~~ 詳細新聞內容 ~~~

日圓再創15年高位日揆表態關注匯率急升

(商台) 2010年8月24日 星期二 20:50

日元匯價持續高企,兌美元上升超過1%,一度高見83.73日圓的15年高位;日本    首相菅直人和財相野田佳彥,先後表態關注日圓急升;菅直人說,不願意看到匯率急劇波動,會高度關注今後走勢。 野田佳彥早前緊急會見記者,指現時明顯是不正常的單邊走勢,而匯率的過度震盪和無秩序波動,會對經濟和金融的穩定,造成負面影響;但野田拒絕評論是否會干預匯市,只是說有必要與央行,保持密切協調,採取靈活妥善的應對措施。
http://hk.news.yahoo.com/article/100824/18/jv2h.html 


沖繩「12級颱風」2010 の 總匯 http://www.kenmerry.com/2010/09/102010.html


🌀🌀🌀🌊🌊🌊


1 則留言:

  1. 今次真係最高一次!幾時先跌番?
    [版主回覆09/08/2010 22:44:00]導遊仲吹晒水, 話會升到10蚊喎... 都唔知真定假...

    回覆刪除