網頁清單

2008年2月17日 星期日

一餐飲咗4個鐘頭嘅茶 @ 喜喜中國廚房

今日(2008年2月17日)係八美圖新春團拜嘅大日子...

 

我今朝8點幾已經起身(早過番工), 10點3出門口, 順利係10點11去到灣仔搭巴士, 可惜... 等咗好耐... 一架巴士都冇... 先發現巴士因為渣打馬拉松改路... 上到巴士都冇用, 全程慢駛, 可能因為對面線d選手仲跑緊... 各位姊妹, 要你地久等, 真係唔好意思...

 

屈指一算, 我地好多年冇咁齊人同咁早一齊飲茶, 今次都算利害...

 

呢度d點心都幾特色, 好似腸粉(一條過)呀, 馬拉糕(一籠6件)呀咁, 我都未見過咁有型有款嘅買相...
坐位又極度舒適, 裝修又靚, 新年仲唔加價, 最重要係有得book位, 正!!! 唔該晒dd幫手book位, 謝謝!!!

 

睇下張枱d氣勢幾強勁勁勁勁勁!!!我地幾顛, 總共食咗49個點心呀(吸到張點心紙都冇咩位剩)!!!


 

由於暈妮2點57分先到達(我地開頭約12點正, 後來想多d時間傾下計, 所以改為11點30分), 結果... 呢餐茶飲咗超過4小時, 大家仲幫我諗埋今篇blog嘅主題, 喂, 唔該晒喎...
由於接到好多讀者熱烈要求, 要將暈妮呢位大美人嘅樣貌, 原汁原味放上blog, 仲唔要公仔遮面, 咁我唯有就範啦, 不過... 始終做唔出手, 唯有幫佢整番個黑超啦!!!


 

P.S. Miss Chan Chan, 唔好意思呀, 就唔到你d時間, Sorry Sorry!!!

 


是次每人消費約$100元
味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 3 抵食: 3


###


地址 : 屯門海榮路22號屯門中央廣場1樓
電話 : 24410313 

沒有留言:

張貼留言