網頁清單

2015年5月28日 星期四

[新店速遞] 九重鮮 : 韓國9層「桑拿海鮮」蒸氣鍋登陸大坑

5 May 2015, Tuesday

近期在城中討論得最熱哄哄的,非韓國九層海鮮鍋莫屬。其中一間近日正式登陸高檔食店雲集的大坑浣紗街,令我雀躍萬分!

我對大坑是有種莫名的情意結,一聽到大坑有新店就會好興奮想去即刻試,原因是夠膽去大坑浣紗街開餐廳的,一定是對自己出品有百分之一百的信心。

韜老友食家的光,可以「率先試」其友人開設的「九重鮮」(試食邀請),門口的招牌還未貼上呢。


餐廳內部簡潔時尚,銀光閃閃,韓氣十足。枱與枱之間相距甚遠,不點也不擠迫。


全港獨家「桑拿海鮮」蒸氣鍋!鍋底有幾個小孔噴出高溫蒸氣,但海鮮粥的水卻不會流走,好神奇呀!唔講唔知,原來韓國同香港現有的9層海鮮鍋都係係廚房入面蒸到8成熟先拿出來,放係客人面繼續煮熟,一般來講到客人放入口時海鮮已經過熟。

九重鮮知道香港人出名嘴刁,若跟著別人那一套去做,必定留不住客人的心,所以九重鮮的海鮮是100%生鮮放到客人面前,由生鮮煮成熟鮮,時間盡在客人掌握之中。要做到這一點,「桑拿海鮮」蒸氣鍋是關鍵,沒有它的猛烈蒸氣,是不會成事的。


鍋底是海鮮粥,粥底有豬手、蜆、白蘿蔔、韓式年糕、白米,材料會因應季節而轉變,不用加水,蒸海鮮的蒸氣加埋海鮮的精華,一點一滴匯聚在鍋底,真正生米煮成熟粥。


蓋上蒸架,靜候主角出場。


餐牌還在趕印中,初步定價套餐B價錢HK$388/位 (2位起),套餐包括:前菜、9層海鮮鍋、飲品。



登登登登... 登登登登... 有請... 9層鮮登場!嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!霸氣迫人的陣容,自問身形是大碼,整個人也被其淹沒了。


由上而下解究令眾人驚嘆的韓國9層「桑拿海鮮」蒸氣鍋,每一層都是讓人充滿期待的驚喜。各種海鮮放在那一層,主要是以海鮮需要的烹調時間而決定,放置最高的3職,是最快熟的。

第一層:蟶子皇和象拔蚌仔



2者皆超級巨型,你看我的地盤粗活手指,拼埋去變成小學生的手指。


第二層:大蚌和廣島蠔



第三層:新鮮花尾龍躉、海蝦、粟米



第四層:元貝



第五層:北寄貝、白蘿蔔


第六層:青口、蜆


第七層:蕃薯、南瓜


第八層:沙巴肉蟹、翡翠螺、鮑魚


第九層:韓式豬手粥

開餐前先來一張何其壯觀的海解大合照吧!


想即刻食?No Way!Ladies & Gentlemen,請乖乖苦候15分鐘,雖然蒸氣鍋不斷溢出鮮味,但衛生署廣告都有講啦,食物要徹底煮熟先至好食,暫時吞住口水止住咳先。

店主有見及此,請我地食刺身分散下注意力先。


噹,噹,噹,噹,夠鐘啦,食得啦!

咪住,比個小貼士大家先,由於海鮮鍋是食完一層先到下層,時間掌握是非常重要,食得太快會唔熟,食得太慢又會韌,所以大家要跟足指示做呀,相機食先固然重要,但如果遇到1碟食物要影幾百個角度的朋友,你真係要提點一下,速戰速決才是王道。

WoW!食得喇,食得喇,好開心呀!一層一層來,唔好心急吖,但係要快!


老實講,蟶子皇同象拔蚌仔都太大隻啦,感覺太唔真實啦,要夾到落自己隻碗先有果份切切實實的佔有感。新鮮的海鮮最好的烹調方法是蒸,上盛的海鮮最好的調味是"無"。裸調的蟶子皇同象拔蚌仔入口鮮味爆爆爆燈,彈牙得來又唔韌,一粒沙都無,匹敵蒲台島X記海鮮。


大蚌和廣島蠔都係裸吃(零調味),廣島蠔同大蚌除咗鮮嫩彈牙,時間掌握得剛好,如影相時間再短一點更完美,廣島蠔肉厚肥美,鮮甜富彈性,帶點微腥,大蚌相對前3者鮮甜度較輕,肉質仍然是彈得無話可說。



老實講,最大驚喜的當然係最頂果2層零調味巨型海鮮,由呢層開始就要細水長流。

新鮮花尾龍躉要蘸點豉油來吃,都怪我地影相影太耐,肉質有點過老,大家要小心睇時間。海蝦扎實鮮甜。粟米份人最收收埋埋,外表純樸,一咬狂噴汁噴到老友食家手上,一次又一次,我最後要坐側身食,唔只多汁,仲甜到漏,好正。


好多蜆呀,肉質鮮甜有彈性,Yummy!大家好禮讓,慢慢嘆,終於等埋最後幾粒蜆開口,結果...


元貝肉質過老了,大家開始意識到,唔可以再影相影咁耐啦,同埋要食快少少,剛才食蜆嘆慢板出事啦!


坦白講,我未見過有殼的北寄貝,肥大肉厚,鮮甜彈牙,除咗正,唔知仲可以講咩。白蘿蔔太厚身,未夠軟腍,我地將佢再放低D蒸多一陣,嘆「桑拿海鮮」蒸氣鍋就有呢個好處,唔鍾意口感太腍的朋友,大可以先食,鍾意腍嘅放低幾層蒸耐D又得。


戲肉又來,成晚無時停。嘩嘩嘩,又鮑魚又肉蟹,我唔講住啦。全部海鮮事前無調味,估唔到鮑魚清蒸都咁好味,好新鮮又軟又彈,我蘸咗少少豉油咋,已經好正。沙巴肉蟹啖啖肉好扎實,鮮甜又滑嫩。翡翠螺平時Buffet冷盤我唔敢食,又腥又容易胃炎,今晚破格一試,完全無腥味,鮮度同彈性略遜鮑魚,但仍很美味。


齋食海鮮已經夠到條腸就來爆開,再加埋超甜蕃薯同南瓜,食咗一半投降,決定每樣留少少來撈粥食。


肴了個半鐘的海鮮豬手粥,稀爛爛的剛好不會太飽滯,非一般的鹹鮮,剛才所有海鮮的精華都一點一滴匯聚粥底之中,油份稍多,店主表示會多加改良。


帶鹹的粥底,混入剛才吃剩的蕃薯同南瓜,甜味中和了鹹味,意外地將鮮味提升,好好味呀!強烈建議大家一試,2碗粥完全唔同味。


臨走時發現坐椅蓋可揭起放下整個手袋,無聊的我又要去搞搞震一番。


從未如此滿足過,一晚食勻咁多海鮮,隻隻新鮮,肥大肉厚,淨食海鮮都飽,已盤算帶埋家姐細佬來擦多一餐。

店主話遲D會供應埋阿拉斯加蟹同埋韓式雪花冰,聽說刨冰機亦是用上最高規格,口感特別幼滑。好令人期待。

是次每人消費約 N/A 元
味道: 4 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食:5
###
地址 : 香港 大坑 浣紗街1-5號 浣紗閣 1樓
電話 : 2321 8998

2 則留言:

  1. 好抵喎~~~400一個人但有咁多海鮮食喎~~~
    但係呢~~我都係好鐘意相機食先哥類人黎架~~~~~~~哈哈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大隻又新鮮, 好抵食~ 我8成時間都係"相機食先", 我要練習下影又快又影得清先得喇~

      刪除