網頁清單

2014年3月28日 星期五

宏 日本麵日本甜品店 : 抺茶情迷

20 March 2014, Thursday

早前經常見到飲食Bloggers在Facebook上載宏的抺茶甜品相片, 都有興趣一試, 但畢竟路途遙遠, 不打算為1件抺茶蛋卷過海... 仲要咁多忌廉... (最怕食勁多忌廉的甜品)

龍媽一早Plan好今日的飲食路線, 先食老趙, 再食宏, 同一條街, 行過對面馬路就係, 好就腳... (其實我懷疑有人想食宏, 所以先揀老趙)




店子小小, 裝修簡潔亮麗, 店內非常光猛, 潔淨得近乎『蠟蠟靚』, 座椅亦很舒適, 店員穿著整潔, 笑容滿面, 彬彬有禮, 雅致的餐具, 配上美輪美奐的食物造型, 與方才的食店大相逕庭... 當然, 價錢亦是兩碼子的事...



蛋糕茶套餐 $50
-- 一人餐, 任何$30元蛋糕, 配上等斯里蘭卡白毫紅茶...

價值$30的抺茶蛋卷, 體型龐大, 鬆軟的海綿蛋糕包裹著幼滑的抺茶忌廉, 表面灑上抺茶粉, 裡裡外外都散發著誘人的濃厚抺茶氣息... 抺茶的甘香, 戰勝了我對大量忌廉的恐懼, 一吃而盡, 好味!!!



盛載著上等斯里蘭卡白毫紅茶的壺子, 小小的不失可愛, 與透明的中空保溫小杯子, 湊成一對, 相影成趣... 讓人驚喜的是, "上等"2字不是空口說白話, 茶味香濃得有點苦澀, 回甘長, 令飲慣濃茶的我喜上眉梢...
可以Refill熱水的, 感覺更抵...

來個引死人的台山四寶世紀大合照吧!!! Cheerssss...


焦糖布甸芭菲 $88


巧克力芭菲 $88


芭菲外型真係好吸引, 如果唔係因為暈咗2日, 我一定要食))))))

龍媽比咗少少巧克力芭菲上面塊餅比我食, 好鬆化, 巧感動, 巧想食, 嗚嗚嗚嗚...

是次每人消費約 $50 元
味道: 3 環境: 4 服務: 4 衛生: 4 抵食: 3
###
地址 : 佐敦白加士街15號藍馬商業中心地下
電話 : 2737 2665

3 則留言: