網頁清單

2007年5月2日 星期三

蜘蛛俠3

尋日(2007年5月1日)見放假又冇節目,率先去睇下『豬豬俠III』,輕輕鬆鬆又搞掂一日假期嘅節目,yeah!


上星期六同honey d朋友食飯時,佢d朋友話想一齊睇,呵呵,唔好意思,我上星三已經係網上訂好飛喇,唔可以一齊睇lu... 尋日朝都仲有打電話o黎話要一齊睇,不過今日聽番,好似話尋日買唔倒飛囉喎...


我覺得豬豬俠着黑色戰衣形仔d,今次有3隻怪獸咁多(後尾變2對2),好似精彩咗,不過每隻怪獸嘅心路歷程自然會分薄咗喇... 鍾唔鍾意真係見仁見智。豬豬俠--真係一集肥過一集,豬豬女--就一集瘦肥過一集,搞笑!我覺得最好笑係... 個博士話d黑色物質會令人情緒大變,鏡頭一轉,影住一個黑色細胞推撞其他細胞,如果咁就斷定d黑色物質會令人情緒大變,好似兒戲咗少少喎!


值得一睇,因為一年可以睇嘅電影得好少,下一部要睇嘅係『加勒比海盜』,好期待呀...

 

尋日有香港近年難得一見嘅『全院滿座』情景,Good!

2 則留言:

  1.  我都想睇呀! 前幾日諗住同 MR. C 去睇, 點知去五.一 仲要返工, 佢個靚仔走左, 無人開工, 搞到我個日幾慘, C 媽當然係去左開抬啦, 得我一個人, 要全日留係屋企睇女呀! 無得休息不特止, 仲要無電視睇, 因為 C 爸在睇馬呀!    

    回覆刪除
  2. 我聽我妹妺講, 最好都是第二集, 第三集好悶, 勁講心路戲.  其實男主角都几似我以前勁怕的人 - J君

    回覆刪除